Näinä tarkan euron aikoina, budjetoinnin ollessa kuumimmillaan ja markkinointiviestinnän panostuksia puntaroidessa monet yritykset miettivät, miten saada tehoja irti omasta mediasta. Miten voisi tehostaa omaa mediaansa verkossa? Miten kotisivut tukevat liiketoimintaa ja miten ne rakentavat brändiä?
Viimeisemmän mainosbarometrin mukaan mainostajat suuntaavat voimakkaasti panostuksiaan omaan verkkopalveluun ja sosiaaliseen mediaan. Hyvä niin, sillä kotisivuthan ovat yrityksen kivijalkamyymälä verkossa. Media, joka on auki 24/7. Eikä mikään ostettu, maksettu, anastettu pitkälle hyödytä jos oma kotipesä ei ole kunnossa.
Meillä on netin suhteen muodostunut nollatoleranssi. Eniten turhautumista – hitaan yhteyden lisäksi – aiheuttaa se ettei etsimäänsä tietoa löydä, sen etsimiseen menee suhteettomasti aikaa tai se on liian monimutkaisten polkujen takana. Kun sietokykyämme koetellaan riittävästi me myös auliisti jaamme turhautumisemme sosiaalisessa mediassa. Nämä kaksi kauhuskenaariota (tiedonetsijän turhautumisen ja sen jakamisen) kun yhdistää niin voidaan vain kuvitella vaikutukset niin liiketoimintaan kuin brändiin.
Pysähdytään hetkeksi. Vedetään henkeä. Ja tarkistetaan että puitteet omassa kivijalassa ovat kunnossa.
Suuntaus syntyi tehostamaan omaa mediaasi verkossa. Meidän tehtävämme on saada sinun yrityksesi menestymään verkossa paremmin.
Vastaa