Markkinoinnin kuntotesti

Markkinoinnin kuntotesti ja kunto-ohjelma


Markkinoinnin kuntotesti on hyvä tehdä yritykselle säännöllisesti. Kuntotestissä arvioidaan objektiivisesti oman organisaation, verkoston ja prosessien teho sekä tuloksellisuus verrattuna kilpailijoihin ja muihin vastaaviin organisaatioihin.

Markkinoinnin kunto-ohjelma suunnitellaan kuntotestin tulosten pohjalta.


Markkinointiorganisaation suorituskykyä sekä tulostasoa nostetaan menetelmiä, prosesseja ja työkaluja uudistamalla. Verrataan kilpailijoita, valmennetaan, vaihdetaan joukkuetta ja uudistetaan ohjaava mittaristoa.

Kilpailukaudella toteutetaan jatkuvaa tulostasoa parantavaa mittaamista ja ohjaamista. Vauhditamme tehokkailla markkinoinnin kuntovalmennuksilla vaikkapa markkinoinnin, hakukoneoptimoinnin tai sisältöohjatun myynnin toteuttamista.

Autamme markkinointikumppanien valitsemissa ja ohjaamisessa. Suuntauksella on pitkäaikaista kokemusta, vahva näkemys ja syvällinen tuntemus markkinointisuunnittelutoimistoihin sekä alihankkijoihin.

Tiedämme, mihin markkinointi ja viestintä on menossa, mikä on peruttamattomasti muuttunut ja ennenkaikkea miten uudenlainen markkinointiviestintäorganisaatio luodaan. Voimme arvioida nykyisten kumppanien toiminnan tuloksellisuuden ja yhteistyön laadun, laatia kehityssuunnitelman tai etsiä täysin uudenlaisen yhteistyökumppaniverkoston osaksi markkinointiorganisaatiotanne.

Haluan kohentaa yritykseni markkinointikuntoa

Elämää on myös kotipesän ulkopuolella: