Verkkopalveluiden tehostaminen - Suuntaus

Verkkopalveluiden tehostaminen tai uudistaminen


Verkkopalvelun tehtävä on parantaa asiakaskokemusta. Se ei perustu vain dataan, vaan vahvasti emootioon. Emootio syntyy odotuksista, ja todellisista kokemuksista ja käsityksistä. Mielikuvat ohjaavat asiakasta brändin kanssa kuljetulla tiellä. Vahvimmat suosittelutkaan eivät välttämättä näy pelkästä datasta, sillä suosittelu on henkilökohtaista, herkkää, vastuullista people-to-people-markkinointia tai joskus jopa friend-to-friend-dialogia.

Kotisivut ovat oma mediasi –  yrityksen olemassaolon perusta verkossa. Media, joka on auki 24/7. Mikään ostettu, maksettu, anastettu ei auta, jollei oma kotipesä ole kunnossa. Oman median kehittäminen verkossa perustuu hyviin sisältöihin, mutta niiden tehokkaan hyödyntämisen vuoksi on tärkeää, että perustukset on alusta lähtien kunnossa.

Verkkopalveluiden tehostaminen tapahtuu lisäämällä ymmärrystä liiketoimintaasi verkossa. Tehtävämme on helpottaa sinun työtäsi. Lopputuloksena on mitattava ja tehokas kokonaisuus ilman ylimääräistä päänsärkyä. Määritämme yhdessä ratkaisut, jotka palvelevat yrityksesi tärkeimpiä toimintoja, kuten asiakaskokemusta, myyntiä, uusasiakashankintaa, asiakaspalvelua, asiakkuusmarkkinointia ja suosittelua.

Elämää on myös kotipesän ulkopuolella: